Zarządzanie infekcją skóry i tkanek miękkich – wyniki ankiet ad

Przyczyny podane na poparcie konkretnej opcji leczenia były zróżnicowane, ale zawierały pewne powracające tematy, opisane poniżej. Nacięcie i drenaż oraz terapia anty-MRSA
Większość respondentów opowiadających się za nacięciem i drenażem z terapią anty-MRSA obawiało się, że ten sportowiec jest narażony na wysokie ryzyko infekcji MRSA nabytej przez społeczność ze względu na jego aktywność i podróże w Stanach Zjednoczonych. Wielu uczestników zauważyło wysoką ogólną częstość występowania MRSA na terenie Wspólnoty w Stanach Zjednoczonych, a niektórzy dokonali bezpośredniego lub pośredniego odniesienia do ostatnich badań Morana i wsp. [2], którzy zgłosili 59% ogólnej częstości występowania MRSA wśród pacjentów z ropną skórą i infekcja tkanek miękkich widoczna w 11 izbach przyjęć w Stanach Zjednoczonych. Ponadto, wielu praktykujących w USA przytoczyło obszerne osobiste doświadczenia w diagnozowaniu i leczeniu ropni skóry i tkanek miękkich w społeczności, z których większość była spowodowana przez MRSA – co znalazło odzwierciedlenie w 53% respondentów z Ameryki Północnej głosujących za tym leczeniem opcji, a wszystkie inne regiony głosujące na tę strategię od 19 do 25% czasu.
Wielu uczestników zauważyło, że zaangażowanie tego pacjenta w zorganizowany sport zwiększa również jego ryzyko zakażenia MRSA. Kilka przytoczonych dowodów, takich jak opis z 2005 r .3 wybuchu infekcji MRSA wśród członków profesjonalnej drużyny piłkarskiej St. Louis Rams, sugeruje, że MRSA może rozprzestrzeniać się wśród członków drużyny sportowej poprzez bezpośredni kontakt i wspólny sprzęt. Niektórzy uczestnicy sugerowali, że zespół koszykówki pacjenta powinien zostać przeszkolony w zakresie higieny osobistej, aby uniknąć rozprzestrzeniania się MRSA. Inni zauważyli, że pacjent powinien być oceniany pod kątem kolonizacji MRSA i leczony antyseptycznym myciem ciała, terapią donosową lub obiema w celu zmniejszenia kolonizacji MRSA, tym samym zapobiegając ponownemu zakażeniu i rozprzestrzenianiu się na innych.
Wielu respondentów popierających tę opcję zauważyło, że nabyta w społeczności MRSA powoduje bardziej zjadliwą infekcję niż bardziej podatne bakterie. Na podstawie postrzeganej zwiększonej zjadliwości MRSA nabytej przez społeczność, wielu sugerowało, że infekcje podejrzewane o MRSA nabyte przez społeczność, takie jak ta, wymagają agresywnej terapii połączoną doustną terapią antybakteryjną i mechanicznym drenażem, jak również ścisłą obserwacją. Oprócz rozpoczęcia empirycznej terapii anty-MRSA w czasie drenażu, większość respondentów popierało jednocześnie hodowlę rany, zarówno w celach epidemiologicznych, jak i w celu umożliwienia późniejszej regulacji antybiotykoterapii, jeśli infekcja nie jest spowodowana MRSA. Co więcej, niektórzy praktykujący uważali, że doustna terapia anty-MRSA rozwiązuje dwa inne problemy powszechnie występujące w przypadku nabytej społeczności zakażenia skóry MRSA: wieloogniskowe zajęcie skóry i nawracające infekcje. Respondenci zauważyli również, że chcieli zmniejszyć ryzyko wystąpienia poważniejszych powikłań, takich jak bakteriemia lub głębokie przerzuty ognisk infekcji, i że leczenie z zastosowaniem doustnej terapii anty-MRSA może być przydatne w tym zakresie. Kilku uczestników zasugerowało również, że dodanie doustnych antybiotyków może doprowadzić do szybszego ustąpienia infekcji, co jest priorytetem dla tego koszykarza.
Nacięcie i drenaż samodzielnie
Większość respondentów, którzy preferowali samo nacięcie i drenaż, uważało, że takie podejście powinno wystarczyć do wyleczenia ropnia z tkanki miękkiej u zdrowego pacjenta, niezależnie od gatunku bakterii powodującego ropień.
[patrz też: pokrowce antyroztoczowe, psychoterapeuta warszawa, psycholog warszawa ]

Powiązane tematy z artykułem: pokrowce antyroztoczowe psycholog warszawa psychoterapeuta warszawa