Dalekosiężna obserwacja po ciasnej kontroli ciśnienia krwi w cukrzycy typu 2 cd

Pacjenci, którzy nie mogli uczęszczać do kliniki, otrzymywali pocztą kwestionariusze EQ-5D oraz kwestionariusze dotyczące zasobów zdrowotnych, a dodatkowe kwestionariusze wysyłano do lekarzy ogólnych, aby uchwycić możliwe punkty końcowe. W latach 6 do 10, ze względu na ograniczenia finansowe, kwestionariusze te były wykorzystywane do zdalnego śledzenia wszystkich pacjentów. Po dacie cenzorowania monitorowania po okresie próbnym (30 września 2007 r.) Ostateczne kwestionariusze przesłano wszystkim pozostałym pacjentom. Wyniki kliniczne
Administrator badania uzyskał pełną dokumentację od szpitali i lekarzy ogólnych dla wszystkich domniemanych punktów końcowych, zgłoszoną podczas wizyty w klinice lub na kwestionariuszu. Istotny status pacjentów uzyskano z brytyjskiego urzędu statystyk krajowych. Punkty końcowe zostały rozstrzygnięte dokładnie tak samo, jak podczas procesu i przez tę samą komisję końcową, której członkowie nie byli świadomi wykonywania zabiegów. Siedem wcześniej określonych klinicznych punktów końcowych UKPDS2 stanowiły wszelkie punkty końcowe związane z cukrzycą (nagła śmierć, zgon z powodu hiperglikemii lub hipoglikemii, śmiertelny lub niezakończony zgonem zawał mięśnia sercowego, dławica piersiowa, niewydolność serca, zgon lub udar nieinwazyjny, niewydolność nerek, amputacja, krwotok do ciała szklistego, siatkówka fotokoagulacja, ślepota w jednym oku lub ekstrakcja zaćmy), zgon związany z cukrzycą (zgon z powodu zawału mięśnia sercowego, udar, choroba naczyń obwodowych, choroba nerek, hiperglikemia lub hipoglikemia lub nagła śmierć), zgon z jakiejkolwiek przyczyny, zawał mięśnia sercowego (nagła śmierć śmiertelny lub nieinfuzyjny zawał mięśnia sercowego), udar śmiertelny lub niepowodzenie, choroba naczyń obwodowych (amputacja co najmniej jednej cyfry lub zgon z powodu choroby naczyń obwodowych) i choroba mikronaczyniowa (krwotok do ciała szklistego, fotokoagulacja siatkówki lub niewydolność nerek).
Analiza statystyczna
Analizy statystyczne przeprowadzono na podstawie zasady zamiaru leczenia, wykorzystując statystyki opisowe jako liczbę pacjentów (procent) lub odpowiednie miary tendencji centralnej i dyspersji. Ciągłe i kategoryczne zmienne badania porównano pomiędzy ciasnymi i mniej ścisłymi metodami kontroli ciśnienia krwi za pomocą testów nieparametrycznych. Analizy czasu do wystąpienia Kaplana-Meiera zostały zastosowane dla zbiorczych klinicznych punktów końcowych, z testami log-rank wykorzystywanymi do testowania różnic między poprzednimi przypisaniami terapeutycznymi. Ponieważ rekrutację przeprowadzono w ciągu 4 lat, pacjenci mogli brać udział w badaniu interwencyjnym przez 6 do 10 lat. Ponieważ od randomizacji do rozpoczęcia monitoringu poprocesowego nie było czasu, wykorzystaliśmy seryjne wykresy współczynnika hazardu z przedziałami ufności, po sprawdzeniu, że założenia dotyczące proporcjonalnych zagrożeń nie zostały naruszone, w celu oszacowania względnego ryzyka po okresie próbnym, z wartościami P obliczane tylko pod koniec okresu kontrolnego. Bezwzględne wskaźniki ryzyka są wyrażone jako liczba zdarzeń na 1000 osobo-lat.
Pośredniczący badacze zainicjowali monitoring po okresie próbnym i był sponsorowany przez 5 lat przez Radę Badań Medycznych, a następnie przez Uniwersytet Oksfordzki. Badacze zaprojektowali i przeprowadzili badanie, przeanalizowali dane i przygotowali manuskrypt, niezależnie od jakichkolwiek organów finansujących
[więcej w: łódź psychologia, apteka internetowa wroclaw, olejek abisyński ]

Powiązane tematy z artykułem: apteka internetowa wroclaw łódź psychologia olejek abisyński